Thursday, July 7, 2011

I'M GROWING UP~~

i'm 17 years old girl(lagi 26 ari lagi)hahaha..but now i'm really realize that im now growing up...masa berjalan mmg sangat pantas...pejam celik pejam celik(AYAT KLISE)da 17 taon an...tgk la pic2 ni..bley dkatakan kronologi ak mmbesar...hehe....tgk::


3 pic kat atas ni pic when i'm 14 years old...form 2 la ..tgh cuti nak naik form 3..
this is my sister..kak ngah me n kak cik,,,
pic ni time kat sri malaysia hotel..this place is where we stayed for a holiday at penang..
yeah!!this is my big bro....abg long..

NOW::I PRESENT TO YOU THE NEW NAJIHA....SWEET 17 YEARS OLG GURL..26 DAYS TO GO..HAHAHA...TGK NIH::

now i used to wear heel..hehe....fesyen pn da beza,,lalala





hahaha..tu jela cite yg i nk share....im now sweet 17....i love it...thanx to my mum yg telah melahirkan..i love u mom...xoxo...(xcheck spelling pon,,sorry)

No comments:

Post a Comment