Sunday, May 6, 2012

Friends until jannah ! insyaallah :')

assalamualaikum semua orang !! this new entry is dedicated to my classmate !! i love you !! *hugs ..first of all,aku nak cakap yang aku rindu to the max dekat korang though ada yang aku selalu jumpa lepas habis sekolah ni..huhu Tetiba rasa sayu pula sebab semalam aku godeh lappy ni terjumpa gambar-gambar lama masa sekolah..YA ALLAH!!! sebak lasseh !! thats why aku tergerak hati nak buat entry kali ni pasal korang ! sepanjang sekolah dekat RAJA MUDA ni,macam - macam pengalaman yang aku dapat.ada kawan tu yang kuat merajuk,ada kawan yang macam pembaris,lurus betul,ada yang hot and semua orang nak usha,ada yang pandai gile wooooo..haha ..macam-macam lah ! kitorang ada buat group 5Arif dekat facebook..well,memeylah sekarang facebook tak berapa hot,tapi aku mesti online facebook tiap-tiap hari sebab check group ni ,,huhu ..
tada !!!!!!! nampak kat atas ni ?? so this is the group.yang rajin dok create group ni is NURHAZIRA AMIR !! semuanya sebabkan benda alah kat bawah ni ;
macam serabut and tah apa-apa kan mereka ni???hahaha..tapi setiap perkara tu kalau dah lepas baru kita akan terkenang ! hah,kan dah sedih ,,uhuk uhuk ..:')
yang duduk tengah-tengah tu guru kelas aku,perghh awesome gila and supporting gila lah cikgu KAMARUDDIN ni aka DADDY K ! hahaha ..walaupon muka macam innocent je tapi kalau jumpa mesti terasa keawesomemannya ! ishh,rosak bahasa,,haha..cikgu ni ajar ADDMATH and MATH !! gempak habis kau dia ajar ,, releks habis lassia !! lol ..
kat atas ni gambar aku dengan fathiah zaini ,hazira ang cikgu zakaria !! aka ayahanda!!!!!!!!! cikgu ni ajar sejarah ! biar aku terus terang yang sebenarnya aku memang tak suka sejarah weyh,tapi sebab effort cikgu ni and kawan - kawan yang banyak bantu,ALHAMDULILLAH aku dapat A sejarah masa SPM !!! perhhh sumpah awesome gile !!!!!! lemme introduce you ! yang bawah ni NURHAZIRA MD AMIR !
pada aku dia ni seorang yang pandai,kalau ada apa2 yang tak faham boleh tanya dia,tapi mula-mula dia memang akan blur sikit ..pastu dah ok ,,huhu,,dia ni anak bongsu,so macam manja2 sikit bila ngan kawan2 n sometimes suka merajuk !! aku tak suka part tu,tapi aku rindu gile nak tengok kau merajuk haha ..sorry ! :') i love u ! yang bawah ni NUR FATIN IZATI AZIZ !
fatin ni BFF AKU ! ke mana je pergi mesti dengan dia sampai orang cakap kitorang ni kembar ! nama pon dah sama kan kan kan ?huhu..nama pun kawan ,memey sentiasa bergaduh lah,merajuklah,pukul memukullah ,,huhu...dengan fatin ni,kitorang tak pernah minta maaf kalau bergaduh, etc : hari ni gaduh sampai tak bertegur sapa,then esok wat lek macam tak de pape yang berlaku,kawan macam biasa ! cool tak kami??,time hari raya je nangis2 mintak maaf ,,huhu..mungkin sangat rapat sampai result SPM pun sama dengan aku ,,huhu .. next: fathiah and atikah !
fathiah ni rajin orang nye !!! tempat aku order nasi lemak tiap kali ada koko ,,haha ,,kalau bab math and addmath dia mesti usaha gile2 nak dapatkan jawapan ,,ANDA HEBAT ,,atikah pulak bab agama mang expert lasseh! sekarang ni dia tengah hafaz al quran !! kawan saya hebat ! K penat lasseh nak letak pic sorang2 ,,meh tengok bawah ni..semua ada ,,huhu..ni time ada jamuan kelas..
nur hamizah azman : orangnya kecik2 comel ! pandai ooo !!! spm dia paling teruk pun B+ ,,hebat ! dialah salah seorang yang ajar aku addmath like crazy sampai aku boleh catch up like crazy jugak ,,dia awesome !!!!! shira : ketua kelas saya! dia suka lari seret kaki pergi bilik guru ! lawak gile ! nabilah: sopan-sopan orang nye ! haliza:sempoi hasfarina and teha:bff Atiq !!!!!!!!!!!! aku paling suka die ! awesome gile !! dengan spect korea die tu ..huhu.. wiwin: suka debat2 pasal korea lah , n isu isu semasa yang lain ! penat !!!!!!!!!! K yang lain tak tersebut tu jangan nangis K ,,aku penat type ni weyh ,,lapau like crazy ,,haha ,, meyh sini aku hugs !!! hehe .. i love you pretty,handsome !! sayang kalian !! :') ,
*segala kenangan aku tak kan lupa,insyaAllah ! kenangan mengantuk dalam kelas sampai aku suruh fatin cubit-cubit,pukullah bagai,makan dalam kelaslah ,,ketawa semua ,nangis ! semua aku akan ingat ! t aku cerita dekat anak aku pulak ! hahahahaha .. k sampai sini saje , assalamualaikum semua ! :')

No comments:

Post a Comment